8.6
Uw winkelwagen

Uw winkelwagen is nog leeg...

Makkelijk & betrouwbaar
Klantbeoordelingen
rating
rating
(8.7/10)
Klantbeoordelingen
rating
rating
(8.7/10)

Klantenservice | Klachten & retourneren

Heeft u een klacht?
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over uw bestelling. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar wij helpen u hier graag verder mee. U dient ons via het klachtenformulier op de hoogte te brengen van uw klacht.

Stuurt u ons liever een e-mail dan vragen wij u zo goed mogelijk uw klacht te omschrijven. Wij raden u aan om eventueel foto's te maken van het geleverde product indien uw klacht gaat over de kwaliteit van het geleverd product. Het is mogelijk dat wij hierom vragen.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Let op: stuur altijd uw ordernummer mee.


Heeft u al een klacht ingediend?
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 10 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 123BloemenBestellen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Bestelde product retourneren?
De meeste producten (boeketten, rouwbloemen en fruitmanden) op onze webshop zijn versproducten en kunnen daarom, wegens houdbaarheid, niet geretourneerd worden. Bent u ontevreden over het geleverde versproduct dan vragen wij u het klachtenformulier in te vullen. Het is mogelijk dat wij u vragen om een foto van het geleverde versproduct toe te sturen. Zorg er dus voor dat u deze tot uw beschikking hebt.

Een niet versproduct retourneren?
Planten en wijn producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst van het product. De kosten voor het retourneren zijn niet voor rekening van 123BloemenBestellen.nl. U dient deze producten onbeschadigd en goed verpakt te sturen naar:

De Blauwe Druif
t.a.v. 123BloemenBestellen.nl
Woldstraat 66
7941LL Meppel


Bloemen vandaag bezorgen is nog mogelijk


Copyright © 2008 - 2017 123BloemenBestellen.nl | Alle foto’s en content zijn auteursrechtelijk beschermd